Udvikling inden for Search Engine omdømme Management

Skøn viser, at omkring 90% af forbrugerne bruger søgemaskiner for at finde hjemmesider. Når de foretager en søgning for din virksomhedsnavn eller mærke, er dit håb, din egen hjemmeside er højt oppe på listen. Men du ikke har kontrol over hvad folk skriver om din virksomhed eller brand på andre hjemmesider og fora, blogs og artikler. Søgemaskinens resultatside er den digitale front page for din virksomhed. Vær opmærksom på at gode og dårlige søgemaskinen programoversigter er synlige for dine potentielle kunder og påvirke omdømme og købe beslutninger. Det har en stærk indflydelse på dit selskab og brand omdømme.
Hvad kan du gøre, hvis negative oplysninger om din virksomhed vises i søgeresultaterne? Kan du overveje Search Engine omdømme Management (SERM).
SERM kombinerer omdømme forvaltning med search engine optimization. Tænk på det som en blanding af PR med tekniske færdigheder. Høje placeringer af den gode omtale er det mål, som igen vil skubbe dårlig omtale nede listen og forbrugernes opfattelse. Forbrugerne Se sjældent mere end to sider af søgemaskineresultater for søgninger.
Virksomheder producerer en stor mængde af overbevisende skriftlige indhold såsom pressemeddelelser, artikler, udtalelser, casestudier, hvidbøger, osv. Ofte, disse oplysninger er ikke offentliggjort på en virksomheds hjemmeside eller optimeret i en søgning venlig måde. Det er derfor ikke indekseret eller angivet af søgemaskinerne.
Målet med SERM er høje placeringer og indeksering i søgemaskiner for alle corporate kommunikation og pressemeddelelser. Resultatet er en stigning i din samlede web-tilstedeværelse, der vil banke negative fortegnelser fra de øverste pladser i søgemaskinerne.
Du arbejder hårdt på at opbygge et ry for dig selv og dine kunder. SERM gør det muligt at beskytte og administrere disse omdømme ved at være aktivt involveret i resultaterne af søgemaskiner.
Copyright © James Peggie

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *